Podobnie jak Ty, mamy swoje plany i dążenia.
Chcieliśmy zawrzeć je w jednym słowie.
Tak powstało JUPII.
J - jak Jakość Obsługi Klienta... bo chcemy utrzymać wysoki standard obsługi
U - jak Ubezpieczenia... bo chcemy być liderem ich dystrybucji
P - jak Pracownik... bo bez naszych ludzi nie ma Oney
I - jak Innowacje... bo najważniejsze to maksimum funkcjonalności przy minimum komplikacji
I - jak Internet... bo to tam przenosi się życie
Marka pracodawcy
Jednym z kluczowych elementów strategii Oney 2020 jest projekt marki pracodawcy. Postanowiliśmy odkryć, kim jesteśmy jako zespół – co w pracy uwielbiamy, a co nam przeszkadza.
Kilkudziesięciu Oney’owców z całej firmy wypracowało zestaw cech, które są dla naszej firmy szczególnie cenne i które nadal będziemy rozwijać, żeby cieszyć się pracą.
Każdy z nas jest inny i różne też są nasze potrzeby i dążenia. Rozumiemy to doskonale i mamy nawet swoje motto:
Chcieć
- to znaczy Móc!