Dział Obsługi Klienta

Świetnie się składa, właśnie teraz poszukujemy osoby na stanowisko:

Konsultant w Dziale Obsługi Klienta

Nasz Dział Obsługi Klienta powstał z troski o wysoką jakość świadczonych usług. Nie jesteśmy firmą call center. Pracujemy na własny rachunek, a kiedy zrealizujemy cele – dzielimy się zyskiem z naszymi pracownikami.

Miejsce pracy: WARSZAWA

Oferta nie jest dla Ciebie? Wyślij CV na przyszłe projekty ›

Szczegóły oferty

Szkolenia wstępne

Od pierwszego dnia pracy wejdziesz w program wdrożeniowy dla nowych pracowników. Poznasz wszystkich, których warto znać i którzy będą Ci pomagać. Nauczymy Cię, jak realizować postawione zadania, a z czasem znajdziesz własny styl, który będziesz doskonalić. Program wdrożeniowy trwa około miesiąca, zdążysz wszystko na spokojnie ogarnąć.

Atmosfera

Wejdziesz do kilkunastoosobowego zespołu, w którym wspólnie będziecie realizować wyznaczone cele. Klimat w pracy jest super, trudno go opisać – musisz sama sprawdzić.

Zadania

Twoim głównym zadaniem będzie rozpoznawanie potrzeb Klientów i sprzedaż dopasowanych produktów finansowych – takich jak kredyty, pożyczki i karty kredytowe. Poza sprzedażą czekają na Ciebie inne ważne zadania, np. opieka posprzedażowa i bieżąca obsługa Klientów Oney z zachowaniem naszych standardów.

Czego potrzebujesz na start?

Jeśli masz minimum średnie wykształcenie i chęć do rozwoju w branży finansowej – to masz wszystko, czego nam potrzeba. Weź ze sobą dobre nastawienie i pokaż nam zaangażowanie.

Warunki
contract_of_employment

Umowa o pracę

payment

Wypłata zawsze na czas

medical_care

Prywatna opieka medyczna

barbells

Dofinansowanie do sportu

lesiure

Dofinansowanie do wypoczynku

holiday_expences

Dodatki świąteczne

company_bonus

Premia od zysku firmy

bonus

Premia za wyniki

city_center

Biuro w centrum miasta

coffee

Pyszna kawa 24/7

Twój dzień pracy

1

Jeśli zaczynasz na pierwszej zmianie, wstajesz tak, żeby zdążyć do pracy na 9:00. Pracujemy w biurowcu przy Ogrodowej, więc nie powinnaś mieć problemu z korkami. Druga zmiana zaczyna się o 12, wiec spokojnie możesz ustawić budzik na 10:30 🙂

Do pracy przychodzisz w dowolnej stylizacji – nie mamy sztywnego dress code (schludnie – to jedyny wymóg).

2

Wjeżdżasz na 10 piętro, uruchamiasz wszystkie niezbędne aplikacje do funkcjonowania infolinii i biegniesz do kuchni. Tam czekają na Ciebie najświeższe plotki, darmowa kawa i mleko (koniecznie 2.0 UHT).

3

Zwykle dzień pracy polega na sprzedażowej i posprzedażowej obsłudze Klienta. Przekazujesz informacje odnośnie podpisanych umów, wyjaśniasz wątpliwości, a także zachęcasz do skorzystania z szerszej gamy produktów, które mogą przydać się Klientowi. Im więcej uda się sprzedać dodatkowych rozwiązań (np. pożyczkę), tym wyższa premia. Zatem, jeśli zależy Ci na wyższych zarobkach – masz pole do działania.

4

Oprócz sprzedaży i obsługi Klientów wspierasz kolegów i koleżanki z punktów kredytowych w sprawach procedur i ewentualnych problemów technicznych.

5

Czasami Klienci przychodzą bezpośrednio do siedziby firmy, wówczas Konsultant pełniący dyżur przyjmuje Klientów i dostarcza niezbędnych informacji.

6

Połowa dnia za Tobą – głodna? Masz do dyspozycji kuchnię w biurze i knajpkę w budynku, a jeśli masz ochotę na co innego – zawsze możesz zamówić z dowozem do biura.

7

Pracujemy w otwartej przestrzeni, co ułatwia komunikację i nawiązywanie nowych znajomości.

8

Kończąc dzień pracy zamykasz swoje sprawy i wychodzisz z biura w centrum Warszawy.

Każdy dzień to zupełnie nowa historia, ale teraz już wiesz jak to u nas mniej więcej wygląda. Jak się spotkamy, postaramy się opowiedzieć jeszcze więcej.

Sprawdź oferty w innych działach ›
Trwa ładowanie